sison1D

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Siri Kander - 19 januari 2014 20:09

Halloj igen, jag gick runt här och hittade en blogg som har en grej som heter "veckand blogg", jag tyckte att det lät roligt och tänkte börja med det!!!


Så här går det till: Varje Söndag kommer jag att ha den så kallade "Veckans blogg", på måndan lägger jag ut reglerna en extra gång och så låter jag er kommentera inlägget och så kommer jag att lotta ut en blogg som jag sedan på Söndagen kommer att lägga ut en bild på och länka bloggen i inlägget


Regler: När jag har lagt ut ett inlägg på måndan så ska ni kommentera att ni är med (Ni måste alltså ha en blogg) och gilla bilden, så LOTTAR jag sedan ut den som får synas på bloggen sedan på Söndan!!!! Eftersom att jag kommer att ta med en bild på personen så kommer ni ju att synas så ni måste vara beredda på det!!!


Eftersom att jag inte har så många besökare så är det inte säkert att jag kan lotta och därför om det bara är en som har besökt min blogg blir det ju såklart den, annars bara tar jag någon blogg, men jag länkar bara personen, jag visar ingen bild eftersom att jag inte riktigt vet om dom vill det!!!!


Så nu vet ni iallafall vad jag kommer att göra nu!!! Lycka till!  

Av Siri Kander - 19 januari 2014 19:46

Helllo, kände för att skriva lite idag, Jag och tre andra kompisar stack ner till pulkabacken (igen HAHA) och åkte lite, jag hade min dubbelpulka och Emelie hade en snowracer och ett tefat. Vi åkte lite och sen tyckte vi att det var tråkigt så vi stack typ till en annan pulkabacke och åkte där, Sedan åkte Sunny hem (en av dom som jag va med) för att hon kände sig hängig:(

Sen åkte vi hem till mig (jag bor väldigt nära backarna) och fikade lite, FUN!!!  

Sen åkte vi tillbaka och åkte lite innan mina fiends skulle hem, och nu kommer det roliga!!!!!!

Vi typ skulle åka i tåg (När vi var tre) och OMG!!!!! Det var så roligt! sen gjorde vi det igen, och igen, och igen osv,osv!!!!

Snacka om att vi hade jätteroligt iallafall!!!


Ja, det här var min dag idag, See ya bloggen!  

Av Siri Kander - 19 januari 2014 11:51

Video Fy me om ni undrar!!! Jag heter sison1D, tänkte börja lägga upp haular, taggar mm, ses där, Chaoo Babyssar!!<3

Haha mitt finger ser helt failat ut!!!<3:);)

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 vårar som nu kommer börja blogga om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards