sison1D

Alla inlägg under december 2013

Av Siri Kander - 31 december 2013 11:52

Förlåt att jag inte har bloggat men jag TYP glömde, sorry!!!
Iallafall, idag är det nyårsafton, WOHO!!! Jag typ letade efter en nyårssminkning till nyår eftersom att jag och mamma ska till en fest i Snöstorp!!! Jag typ hittade en men den var lite överdriven men jag testade ändå och herregud den blev jätteful, alldeles för överdriven!!! Men jag tänker visa den ändå för att jag vill ju att ni ska få er ett sista skratt innan 2013 slut!!!

Av Siri Kander - 30 december 2013 15:03

Jag vet inte om jag sa det men igår var jag på fest i Malmö och som en försenad julklapp fick jag 500 kr!!! Jag kontaktade min kompis Emma och så åkte vi in till stan och shoppade lite!!!
Jag gick in till stan eftersom att jag inte hade några pengar på mitt busskort men tog sedan bussen hem eftersom att mamma hade laddat kortet!!!Tack mamma!!! : )

På Bik Bok köpte jag en trekvartströja i färgen mörkblå, 149 kr

På H&M köpte jag en festklänning till nyår som kostade 100 kr på REA
På H&M köpte jag också en necessär för 10 kr på REA

På Gina Tricot köpte jag en mössa (typ) svart där det står rockstar 25 kr på REA

På The body shop köpte jag ett Lip Balm i stick- format 65 kr

På Vero Moda köpte jag en vit kofta med spets i ryggen 90 kr på REA

På Glitter köpte jag ett rött-glittrigt hårt halsband för 75 kr på REA och ett diamant-rött armband på REA för 15 kr

Av Siri Kander - 29 december 2013 20:33

Jag kom hem för ca en timme sen efter att ha varit i Malmö hos min gammelmormor och haft fest, det var ganska roligt!!!
Nu ska jag och mamma bara slappa resten av kvällen.
Har typ inget att skriva om så jag önskar er alla en bra kväll!!!!

Detta fotot tog jag innan jag åkte till Malmö: )

2

Av Siri Kander - 29 december 2013 08:29

Tänker göra 2 dagens tips eftersom att jag inte har gjort det på jättelänge!!!

Det första tipset är Instagram
Det är en app där man kan lägga ut foton och följa sina vänner
Bara så ni vet är det åldersgräns men jag vet inte riktigt hur många år man måste vara men fråga era föräldrar först

Det andra tipset är Hollister, det är ett klädmärke både för killar och tjejer!
Hollister finns bara i Stockholm och i Malmö, 2 affärer i Stockholm och 1 affär på Emporia i Malmö
Hollister är jätteskönt men är ganska dyra.
Själv har jag 4 plagg med hollister

Den där sista bilden är litenkonstig eftersom att jag tog den när jag var i provrummet!!!

Av Siri Kander - 28 december 2013 13:19

Hej, just nu sitter jag och bloggar på Emporia i Malmö!!! Köpte Hollister, en tröja och ett par gympabyxor, kan inte fota det eftersom att , ja det är kanske lite pinsamt!!! Haha, jag träffade min kompis Hanna här på Emporia, lite konstigt eftersom att vi båda bor ganska långt ifrån Malmö!! Hanna hade på sig en jättesnygg väst och skjorta från Hollister, I love her outfit!!!
Mamma är inne på Illums, det är typ en inredningsaffär och jag sitter på en pall eftersom att jag inte gillar sånna grejer!!!!
Sedan när jag kommer hem från Malmö kan jag visa vad jag har köpt/Fått!!!
Hej så länge/ SES

PS: vet någon om det finns VS???

Av Siri Kander - 27 december 2013 19:58

Det är sista dan i Helsingborg och tänkte att jag skulle visa vad jag har köpt på Väla och i Stan

Kudde från Night and Day
2 st

Blå väst från Sea Avenue
750 kr

Brunt skärp från Åhléns
29 kr

Tygpåse från Azzesorize
52 kr

Mascaror från Åhléns
2 st 49 kr styck

Läppstift från Isadora
Köpt på Åhléns 70 kr

Penkorg med magnet
Köpt på TGR
20 kr

Rundborste från BraveHead 75 kr

Strumpbyxor 60 den
Åhléns 49 kr

Knästrumpa från Åhléns 39 kr

2 st VS från electa
139 kr styck

Hängförvaring från GRANIT
200 kr

Lady Gagas parfym "Fame"
149 kr

Beyonces parfym "Midnight Heat"
175 kr

Av Siri Kander - 27 december 2013 09:57

Dagens outfit är ganska bekväm eftersom att jag ska gå på stan hela dagen!!!

Tröja: Gina Tricot 149 kr
Leopardbyxor: Leora 175 kr
Halsband: Glitter 20 kr
Skor: Skopunkten 150 kr

Av Siri Kander - 26 december 2013 19:12

Det var en crazy dag idag, det är ju första dagen på mellandagsrean på klädaffärerna och så. Jag och mamma ville ju såklart åka till Väla för att det inte finns så roliga affärer hemma! Vi gick till Åhléns det första vi gjorde eftersom att dom hade öppet en timma tidigare för medlemmar!!! Det var fullt!!! Sedan när HELA Väla öppnade blev det fullt på typ 3 minuter!!! Helt sjukt!!! Jag köpte lite grejer,,,

2 st Victoria secret
Mango Temptation 139 kr
Hello Darling 139 kr
Köpta på Väla på ELECTA

Hand cleansing gel (handsprit)
Doftar Jordgubb 55 kr

Beyonces parfym "Midnight Heat"
Kostade 125 kr på Kicks
Parfym, Body Lotion och Shower Gel

Lady Gaga "The Fame"
149 kr på Kicks
Parfym, Shower Gel och Lösögonfransar

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 vårar som nu kommer börja blogga om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards