sison1D

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Siri Kander - 5 januari 2014 19:01

...att jag inte har bloggat sen i förrgår men har haft fullt upp med att möblera om hemma men nu är det nästan klart så jag har lite tid över till att blogga så vi kör hårt, idag är det ju söndag, det betyder att det är 4 dagar tills jag börjar skolan, det ska ändå bli ganska roligt att träffa mina klasskompisar igen, det här inlägget handlar egentligen om min klassisar, vi har känt varandra i nästan 6 år och vi kan inte få en bättre klass! Vi har haft många fröknar, Ina, Britt-Marie, Josefin, Eva-Lotta och nu har vi Caroline och jag hoppas att vi alla har haft enormt roligt tillsammans!!!
Vi har gott igenom mycket, men vi har klarat oss jättebra trots allt som har hänt oss, nu börjar vi ju snart i sexan på Söndrumsskolan och vi kommer ju att splittras, det är nog det värsta jag har gått igenom i mitt liv (som egentligen bara har vart i 11 år) Jag har bara tre ord jag ska säga er: Jag älskar er!!!!!!!!!!

Halmia Femman 2013!!!

Det var minnen det!!!

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 vårar som nu kommer börja blogga om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards