sison1D

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Siri Kander - 1 januari 2014 14:45

Hej alla, nu slappar jag bara framför teven med macka och o`boy,  Jag tittar på något som heter Ninja Warrior, det är typ killar som ska ta sig fram i nån sorts bana på en minut och 45 sekunder, det är ganska roligt!!!


Jag och mamma ska titta Trollkarlen från OZ klockan 15.30, det är den gamla om ni kanske undrar!  



Imorrn åker nog jag och mamma in till stan för att hämta min pappa som kommer och hälsar på!!!

Det ska bli roligt att träffa honom, det var ganska längesen!!!Vi ska nog åka till badhuset eller något annat roligt!!! I stan går jag och mamma in till en butik som heter Rock Style! Dom kläderna är ganska udda och jag gillar det men dom har ganska dyra kläder så det är ju bra att åka in nu eftersom att mellandagsrean håller på!!!

Av Siri Kander - 1 januari 2014 11:30

Godmorgon, är det bara jag av alla människor i världen som INTE är trött!!! Antagligen är jag den enda!!!
Iallafall, igår var jag på fest, vi åt mat och pratade och så, typ när klockan var 23.45 typ så gick vi ut för att smälla raketer.
Jag och Jasmin (hon jag var där med) skulle typ ha sånna där lyktor som man tänder och så flyger dom iväg!!! Jasmin klarade det jättebra men när jag skulle skicka upp den där jävla lyktan så sköt någon upp en raket så jag tappade lyktan på min fot (NÄR DEN BRANN!!!) det började som tur var INTE brinna på mig, men jag fick upp den iallafall!!! Happy, jag och Jasmin skrek typ varenda gång någon sköt en raket, men det var bara kul!!! Jag hoppas 2014 blir ett bra år, jag kommer ju bli 12 år i maj, jag ska på One Direction konserten och jag börjar på Söndrumsskolan så ja, det blir nog ett bra 2014!!!

Så här såg min frisyr ut på Nyårsafton, mamma var duktigare än jag trodde!!!

Outfiten på nyår, jag sa säkert i förra inlägget var jag hade köpt allting men annars får vi skippa det, vi ses!!!

Puss och Kram

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 vårar som nu kommer börja blogga om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards