sison1D

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Siri Kander - 6 mars 2014 21:01

Har inte skrivit nu sen den tredje, har faktiskt inte orkat för har varit trött och så men det är inte en jättebra ursäkt! Men vi struntar i giveawayn, pallar inte blogga Varje dag, ska absolut inte lägga ner men ska bara kanske pausa lite ibland! Ni som har blogg vet säkert hur det är, Heh! Iaf, lite om dan kommer här nere!!

Vaknade tidigt, gjorde mig iordning och cykla iväg på min nya cykel (Woho, har fått en äntligen) Kom till skolan ca kvart i 8 (börjar 8.15) för att umgås med Frendoozz innan allvaret!
Hade lektion, jag redovisade min nyhetsläxa (såklart i sista sekund skrev man läxan) Sen lite rast (bollen i bunken typ) Lektion, sen idrott där vi körde basket (tränar till basketturneringen) kul!! Sen mat kl 12 och rast! Jag, Ebba och Emma stack till Skateparken (ja, vi har en!!) och kollade när några åkte (i vår klass) sjukt varmt verkligen (vår nu!!) Sen sist Historia, skolan slut 13.50 Sen stack jag hem till Emma, Ebba följde också med! Vi gjorde läxan, sen stack vi ner till stranden och typ mördade våra ben (med springning i sanddynerna) sen hem och här sitter jag nu!

Iaf, detta var lite av min dag!

Just det, sa hejdå till Sara och Olivia eftersom dom ska på tävling imorrn! Lycka Till!!!;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 vårar som nu kommer börja blogga om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards