sison1D

Alla inlägg under december 2013

Av Siri Kander - 19 december 2013 18:36

Dagens tips är en handkräm från kicks, den heter help the paw, den är väldigt bra men luktar inte så gott, jag köpte den på rea för ca 20 kr kanske!!!

Av Siri Kander - 19 december 2013 18:30

Imorgon är det julavslutning, jag är så glad!!! Kanske åker till Stockholm på jullovet, NICE!!!
Tänker ha mina nya kläder!!
Var i stan och köpte en present till min kompis Hanna, hon har fest imorrn. Behövde nya gympakläder, jag hade inte tillräckligt mycket pengar med mig så mamma ska köpa dom imorrn!!! Jag tog några bilder i provrummet. Mamma är just nu i Ullared, hon jobbar ganska nära där så hon åkte dit!!!

La till modellbilden på fotoschooten vi tog i förrgår!!

Av Siri Kander - 18 december 2013 18:38

Var i stan och köpte en kofta och en tröja till julavslutningen så kan tyvärr inte visa dom, Det kommer bild på Fredag då vi har avslutning!!!
Jag var med Sara på stan och träffade Ebba och Emma!!
Ni vet ju inte vilka det är men ni får hänga med ändå!!! Vi hade jätteroligt iallafall!!!

Jul

Av Siri Kander - 18 december 2013 07:52

Det blir en liten julig outfit idag!!
Tröja: Lindex
Byxor: JC
Luva: Vet inte

[Bild]

Av Siri Kander - 17 december 2013 17:11

Nu är det bara en vecka kvar till julafton!!!! OMG!!! Jag är så glad!! Var bara tvungen att säga det, ses

Av Siri Kander - 17 december 2013 17:03

Jag är hemma själv nu, det var så kul för någon timme sedan, Sara och ebba var här och vi fotade faksiskt några bilder så här kommer dom!!!

[Bild]

Av Siri Kander - 17 december 2013 14:23

Idag hade vi temadag i skolan!!!
Vilket betyder att man gör lite olika saker som t. ex pyssel eller lite film, vi hade just jultemadag!!!
Nu är jag med några vänner från skolan, ebbson (Ebba) försöker improvisera sig som en make up artist!!
Sara kom på en grej, vi ska fota utomhus och lägga upp på bloggen!!!
Sara har också en blogg, sarasbloggg.wordpress.com

Av Siri Kander - 17 december 2013 14:11

Dagens tips: Victoria Secret body mist, Det är ungefär som parfym!!! Victoria Secret är lukter som är väldigt somriga och söta!!!
Jag har dofterna puré daydream och sheer love

Presentation


Hej, jag är en tjej på 11 vårar som nu kommer börja blogga om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards